Meten en weergeven van klanttevredenheid

data, grafieken
www.herku.com
Herku – Lean Six Sigma
WordPress, Advanced Custom Fields, Hicharts

Voor Herku Lean Six Sigma Center hebben we een online applicatie ontwikkeld om klanttevredenheid te meten met vragenlijsten en weer te geven in gelaagde grafieken.Deze applicatie is bedoeld om zorginstellingen inzicht te geven in de tevredenheid van hun cliënten.

In de applicatie kunnen beheerders vragenlijsten opstellen voor het meten van klanttevredenheid bij zorginstellingen. Dit kan door het online invoeren van individuele vragenlijsten, maar kan ook met bulk invoer met een Excel of CSV-bestand.

De vragenlijsten kunnen bestaan uit meerkeuzevragen en open vragen. Voor de weergave in een grafiek wordt aan de antwoorden op de meerkeuze vragen een waarde aan antwoorden toegekend. De grafieken tonen resultaten per organisatie en kunnen ingedeeld worden in clusters en locaties. Daarnaast kunnen de vragen in thema’s verdeeld worden. Er kan op de grafieken ingezoomd worden tot de weergave van een individuele vragenlijst. Het hoogste weergave-niveau is per organisatie waarde de gemiddelde klanttevredenheid over de hele organisatie, verdeeld over de meetmomenten.

Gebruikers hebben alleen toegang tot gegevens van hun eigen organisatie of afdeling. Dit wordt bepaald op basis van gebruikersrol.